2009-02-04

Honeymooning!

Sisådär ett halvår efter bröllopet bär det äntligen iväg på bröllopsresa! Är man som jag gift med en pilot så är det där med semester inte helt enkelt, därför känns det toppen att nu få åka iväg nästan två veckor tillsammans! Argentina är destinationen och på programmet står storstadsvisit i Buenos Aires, äventyr i Bariloche och glaciärtur kring El Califate. Spännande! En helt ny världsdel för min del - Sydamerika. Dessutom sol och värme.

Eftersom min distanskurs i engelska gör att jag kommer att behöva Internet även under resan, hoppas jag kunna rapportera om mina upplevelser här på bloggen. Kanske till och med ett foto eller två?

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Johanna!! Hittade bloggadressen på Facebook och vad glad jag blir nu att jag kan följa dig over there, direkt hemifrån! Hoppas ni har en underbar honeymoon! KRAM //Petra