2010-12-27

På resande fot...


Det var väl väldigt onödigt att vädergudarna skulle skicka en snöstorm till nordöstra USA på årets största resdag!!

Efter att ha blivit ombokad från mitt direktflyg från Los Angeles till New York via Chicago på grund av vädret, landade jag vid 5.30 bara för att inse att alla flyg till New York var inställda hela förmiddagen. Vilket senare blev även hela eftermiddagen...

Efter en liten omväg med flyg till Washington DC sitter jag nu i en bil med fem andra personer som också vill ta sig till äpplet, och som precis som jag insett att tågen är fulla och flygen (när de nu börjar flyga igen) har så många personer i kö att torsdag verkade vara en rimlig dag att kunna flyga tillbaka... Nu kanske jag till och med hinner fram innan det är imorgon - håll tummarna!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, snön verkar slå hårt mot resande över hela världen.
Här på Ö:n har det nu lugnat ner sig, men fortfarande kallt, i natt -12 C.
Gott slut och Gott Nytt År önskar vi dej Johanna och Mark.
Tommy o Anna-Greta