2012-02-06

Zzzzuperbowl



kväll stannar stora delar av USA upp för att titta på fotboll - amerikansk sådan. Alla restauranger skyltar med hur många storbildstv-apparater de har att erbjuda och jag har aldrig sett så många cykelbuds-cyklar utanför vårt hus nånsin tror jag. Det här lär vara alla pizzeriors våta dröm!


Jag förstår verkligen inte fascinationen, även om New York Giants är ett av lagen, utan halvsover i kapp med Powder på soffan istället. Jepp - the Pow är tillbaka på Lindgrens hunddagis en vecka, så nu ska jag ta en bajspromenad runt kvarteret innan det är dags att knoppa in med en lurvig hund i knävecket...

(hade problem att publicera, därav lite fördröjning...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det på bilden?? Du din tidning kommer snart... Jag har köpt en ny nu:)) kram

Anonym sa...

Det ar en lap dog sa klart! Heter powder och ar Jatte social! Vi lanar det av johanna's kompisar som ar i sverige for en besok.
Vi kan rekomenderar en vit maltese for Fam. Lindahl!
M