2013-03-05

Baby shower

God mat, smaskig tårta och väldigt trevligt sällskap gjorde lördagens baby shower till en mysig tillställning i goda vänners lag. Chunky fick dessutom fina presenter som hen snart (!!) kommer få användning för. Jag känner ju hela tiden hur stor magen är nu, men när jag ser foton som de nedan på mig själv inser jag att den inte bara är stor, utan helt enorm! 
 
 Ser ut som om jag slukat ett par tårtor själv innan fotot togs...

Jag fick väldigt bra assistans vid paketöppnandet, knappt jag hann med i tempot!


3 kommentarer:

Eva Svedberg sa...

Åhh vilken fin mage och mysig tillställning! Gissar att det blir en riktigt stor guldklimp på 4300g och 51 cm! Kram

Johanna Lindgren sa...

Det kan nog vara rätt nära sanningen är jag rädd... Snart får vi se!! :)

Johanna Lindgren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.