2013-06-06

Flyttkaos




Fy farao vilka hemska dagar det var innan vi skulle lämna New York!! Vi insåg att vi hade hur mycket grejer som helst när vi började packa och det höll på att aldrig ta slut i lådor och skåp, men efter mycket (och då menar jag MYCKET) om och men fick vi till slut in allt i vårt inhyrda magasin. Det var verkligen på håret! Medan Mr M kämpade på med det lilla pusslet ägnade jag och Jack en hel dag åt att flyttstäda och packa inför Sverigeresan. Det låter kanske som gott om tid, men med en liten knodd som vill käka, bli bytt på och ha uppmärksamhet rent generellt så gick det något långsammare än vanligt...

Det är en grov underdrift att säga att vi stressade innan taxin till flygplatsen anlände. Sista timmen for vi bokstavligt talat runt som vildar i lägenheten och packade det sista, städade det sista, slängde massor av grejer, rafsade ihop resten av grejerna som visade sig bli ytterligare fyra fulla ikea-påsar... När vi till slut pustade ut i taxin var jag så trött och hungrig att jag mådde illa, men insåg samtidigt att vi klarade det trots allt! Jag såg riktigt fram emot att sitta still på ett plan i åtta timmar utan att behöva göra något alls! :)



Dessutom hade jag en riktig guldgosse till sällskap. Han sov gott redan innan vi lyft och vaknade för att äta, sov lite till och var allmänt nöjd och glad hela flygresan. Kan det vara pappas gener tro?

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötnos!!!!!!