2011-02-20

Sköna söndag?

Du kanske undrar om jag har gått och dragit något gammalt över mig, eftersom det har varit tyst här på sistone? Tja, det ligger något i det... Det är ju så skönt att ligga på soffan och se på tv under en filt! Har känt mig lite trött och matt och skyller på Mr M som drog på jobb och lämnade delar av sin förkylning hos mig i New York... Efter att ha läst senaste forskningsrönen har jag köpt zink och äter det tillsammans med echinacea och en överdos c-vitamin och hoppas på det bästa!

På helgens lista över saker jag borde göra står dessutom bland annat handtvätta kläder, stryka och betala räkningar, så det förstår väl vem som helst att det är skönare att dra något gammalt över sig då! Men nu ska jag masa mig ur soffan och gå ut och andas lite frisk luft innan solen gått ner... Hoppas du har haft en skön helg!

Inga kommentarer: