2011-04-12

Håll utkik efter Water for Elephants

Strax innan jag åkte till Sverige läste jag ut den underbara boken Water for Elephants av Sara Gruen, efter att ha ägnat alla lediga stunder åt att plöja sida efter sida. Tunnelbaneturen till och från jobbet har sällan passerat så snabbt!

När jag började läsa boken visste jag inte att det snart skulle vara premiär för filmen, men nu vill jag inte vänta! Av fotona och trailern att döma kommer filmen förmedla samma känsla som jag fick när jag läste boken och mina förväntningar är höga. Det ska dessutom bli intressant att se Robert Pattinson som något annat än vampyr (hoppas bara att hans stora fan-skara inte köper upp ALLA biljetter...). Tydligen har filmen premiär i Sverige redan nu på fredag, men här i USA är det inte förrän nästa fredag - märkligt! Men, men... nedräkning pågår i alla fall!


Trailer 3

Inga kommentarer: