2011-04-28

Regntunga skyar

Takterass-säsongen har officiellt invigts! Även om det har åskat och regnat till och från hela dagen höll de svarta molnen sig på avstånd så pass att det gick att sitta ute och ta en drink efter jobbet. I t-shirt dessutom.

Utsikten uppåt påminde mig om att jag faktiskt är tillbaka i New York, trots att arbetsveckan sen vi kom tillbaka från påskfirandet i Sverige försvunnit i ett rasande tempo. Även om det är en arbetsdag kvar av denna korta arbetsvecka tjuvstartar jag redan nu genom att välkomna helgen. Happy weekend!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Markus sa...

Vi har också invigt takterassäsongen, kanske utan tak och terass, men med uteplats, lägger man sig ner i gräset väldigt nära huset ser husen också höga och stora ut. T-shirt den är på, förra veckan var det shorts nästan hela tiden, denna veckan jobb så då får man dölja det vita igen. Härligt med vår, säger som tyskarna "es ist unser in die luft" :-)

Johanna Lindgren sa...

Hahaha, ute som ute - spelar ju egentligen ingen roll var! Bara solen skiner och våren är här! Nu ska jag ta fram solglasögonen och bege mig ut i solskenet!