2011-10-15

Lycka i en tub


Eller varför inte två tuber? Inte för att jag är någon kaviartok direkt, men hur tråkigt är det inte att äta kokt ägg utan Kalles?

Inget kylskåp är liksom komplett utan en tub, så det har varit lite svårt de senaste veckorna sen kaviaren tog slut här. Till min fasa upptäckte jag i samma veva att Ikea har slutat med Kalles till förmån för sitt eget märke i matbutiken, men kaviar har hittills lyst med sin frånvaro. Snacka om lycka då när den vanliga helamerikanska mataffären bredvid jobbet helt plötsligt har ett ställ Kalles kaviar i kyldisken... Behöver jag säga att den tog slut snabbt när ryktet gick på kontoret?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

elis sa...

Du får gärna whatsappa lite hintar om annat du saknar.

Johanna Lindgren sa...

Går det inte bra här? I så fall kan jag hälsa att prästosten jag köpte i somras börjar sina... ;o)