2011-10-29

Så bra!

Ikväll var det till slut dags för säsong två av TV4:s Så mycket bättre. Efter förra årets dundersuccé är förväntningarna hos mig skyhöga och första avsnittet gjorde mig inte besviken. Dessutom upptäckte jag efter att ha sett det nya avsnittet att alla de gamla avsnitten från förra säsongen låg ute på TV4 Play, så jag kunde se de avsnitten som jag missade förra året eftersom jag var lite sen i starten... Lycka!

Nu har jag ägnat större delen av eftermiddagen och kvällen åt att ligga på soffan och titta ut på snöfallet (!), äta nybakad äppelpaj med vaniljsås, mysa med Mr M och njuta av artisternas underbara tolkningar av varandras låtar. Det blir inte så mycket bättre än så!

1 kommentar:

Eva Svedberg sa...

Visst är programmet bra! Förstår om "hemlängtan" infinner sig? Men det låter som ni har det ganska mysigt i snöyran med äppelpaj och skön musik! Kram