2011-11-09

Att vänta på nåt gott


Jag gjorde tiramisu för första gången någonsin för några veckor sedan och undrade genast varför jag hade väntat i över trettio år. Det är ju väldigt enkelt och snabbt att göra - och så gott att jag inte hann fånga resultatet på bild innan det var uppätet...

Efter det lovade jag mig själv att inte vänta lika länge till nästa gång. Sagt och gjort - igår slog jag och min nya kompis kitchenaid till igen och jag hann knäppa en bild dessutom. Varför inte testa själv till helgen?

Gottgottigottgott!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Eva Svedberg sa...

Hejsan & tack för tipset! Gjorde tiramisun till lördagens middag! Mums!

Johanna Lindgren sa...

Kul att du testade! Nu ska jag snart ge mig på nästa projekt: crème brulée. Ska bli intressant...