2014-01-08

Dagens i-landsproblem



Vilka svåra val man ställs inför ibland! Jag hade äran att vinna ett presentkort på hela $200 på Kostaboda eller Orrefors och nu står jag inför ett svårt beslut... Vad ska jag välja?? Kanske den coola skålen ovan att fylla med äpplen? Eller ska jag fylla på vitrinskåpet med lite fler skålar eller glas från serien Mine nedan?

Möjligtvis satsa på en vacker vas i klassiskt snitt som jag definitivt inte tröttnar på? Eller en mer färgglad vas som är lika fin utan blommor? Jag trodde det skulle vara lättare att välja när jag inte behövde tänka på att plocka fram plånboken, men det blir snarare svårare. För det här är ju inget jag egentligen behöver, utan bara en trevlig bonus som varken behöver vara praktisk eller nyttig... Lyx, helt enkelt. Fast svårt. Men fint blir det ju oavsett vad jag väljer förstås.





2 kommentarer:

Jenny Axell sa...

Jag skulle satsa på den första, en härlig skål man blir glad av att se!

Johanna Lindgren sa...

Tack Jenny! Jag tror du har rätt, det var en av mina favoriter från början också. Den fick det bli! Dessutom räckte pengarna till en liten blå Mine-skål också. Nu väntar jag på att paketet ska dyka upp så jag får se det hela live också!