2009-01-09

Listor, listor, listor...

Det är tur att man kan göra listor på allt som ska göras, det finns inte en chans att jag skulle kunna hålla allt i huvudet. Speciellt inte denna månad. På något sätt är det en lättnad att fylla på listan med saker efterhand de dyker upp i huvudet, för när jag skrivit ned det vet jag att jag kan släppa tanken och ändå inte glömma bort det. Listor är en skänk från ovan för mig, helt enkelt.

Just nu är det många listor på gång: listan över det jag ska flytta med till New York, listan över det som ska slängas, vad jag sälja från lägenheten har en egen lista liksom det jag vill lämna på Gotland. För att inte tala om alla listor på jobbet. Detta är listan över vad jag tänkte fixa i helgen... Blir trött bara av att se den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Johanna o Mark!
Roligt att följa Er på Er bröloppsres, vad man förstår har Ni upplevt både det ena och det andra, fina bilder och inte utan att man börjar fundera på hur det skulle vara att gjöra ett besök för egen del, en försenad bröllopsresa, kanske!

Hälsningar Tommy