2010-05-11

Full fart!

Nu har jag äntligen lyckats ladda upp några bilder från lördagens ståhej, men i brist på fotoredigeringsprogram är de väldigt tunga så det blir bara två!

Efter att ha kidnappat den blivande bruden drog vi med henne upp på Billingen för lite äventyr. Alla som känner Hannah vet att hon gillar att köra snabbt...så även på fyrhjuling visade det sig! Vi andra fick också köra och det var väldigt skoj! Sen klättrade vi i ett 22 meter högt torn också, så adrenalinet flödade hela förmiddagen!

Efter lunch blev det lite obligatoriskt bus på stan där Hannah fick lära Skövdebor marschera och söka äktenskapsråd från gifta par. En kille som var på svensexa övertalade Hannah att hjälpa till med lite sång också, så hon skaffade sig ytterligare ett uppdrag på egen hand... Sen blev det middag och ännu mera sång och skrålande i form av Singstar.

Min jetlag började göra sig påmind och jag blev väldigt trött sen, men bara till jag skulle lägga mig för då var jag plötsligt inte så sömnig ändå... Nattpiggheten (och morgontröttheten, bör tilläggas) har hållt i sig, men det kanske bara är bra när det vankas bröllopsfest!?

Inga kommentarer: