2010-10-20

Time flies...

Jag vet inte om det är för att jag har för lite att göra på jobbet just nu, för att jag hör att det redan är snö på gång i Sverige och inser att det snart är november, för att tiden bara försvinner iväg på något konstigt sätt eller för att jag faktiskt har några grejer som händer år tjugohundraelva som jag skulle behöva boka in i en almanacka... Eller en kombination av alltihop kanske?

I alla fall börjar jag fundera på hur min nya, personliga almanacka ska se ut nästa år. Ännu fler fina omslag finns det i år också, med nya bilder och till och med möjlighet att ladda upp egna foton för framsidan. Det blir svårt det här - tur att jag är ute i god tid så att jag hinner testa några olika varianter OCH få den skickad över Atlanten innan det blir nytt år. Om du liksom jag fortfarande vill ha en almanacka i papper som man skriver i med penna kan jag rekommendera att du kikar in på http://www.personligalmanacka.se/

2 kommentarer:

elis sa...

Bra att du påminde mig nu har jag också beställt min.

Johanna Lindgren sa...

Vilken blev det i år?? Jag är lite sugen på den kvittrande fågeln i blåturkos...