2010-11-15

Så mycket bättre

Plura%20-%20Miraklet
Oj, vilket bra program! Som musikälskare kan man ju inte bli annat än glad av att titta på Så mycket bättre på Tv4, där sju svenska artister ska göra om varandras låtar. Och så bra de gör det sen! Plura och Petter går från klarhet till klarhet och imponerar stort på mig med sina grymma låttolkningar och får mig att längta till nästa lördag när ett nytt avsnitt läggs ut på Tv4 Play.

Eftersom jag var lite sen i starten (får skylla på avståndet) har jag dock missat de första avsnitten. Någon som vet var jag kan hitta dem, möjligtvis? Tv4 plockar nämligen bort dem efter en vecka - vilket jag bittert fick erfara när jag satt och tittade i lördags och visningen avbröts efter att klockan passerade midnatt svensk tid... Tills vidare får jag hålla till godo med låtklippen som fortfarande ligger ute och det är ju inte fy skam, även om hela avsnitten skulle vara så mycket bättre...hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan se de äldre avsnitten på tv4 anytime. Det kostar visserligen en slant (om jag inte minns fel är det 50 kr i månaden), men det är det värt.