2012-05-23

Bryllup



Semestern avslutades på bästa sätt med ett bröllop, vilket ju egentligen var huvudanledningen till att vi åkte till Sverige nu (även om bröllopet var i Norge...). Det bjöds på en fin vigselceremoni, god middag, många tal där jag och mina bordsgrannar snabbt konstaterade att vi var lika blödiga och delade systerligt och broderligt på näsdukarna, roligt sällskap, levande musik, mycket dans och en tårtbuffé! Det är tur att man får gå på bröllop ibland så att buggkunskaperna friskas upp...

En riktigt skoj dag och kväll! Vad som var mindre skoj var att klockan ringde klockan 7.30 morgonen därpå för att vi skulle packa ihop och ta flyget hem - men jag sov gott på planet, vill jag lova!
Brudparet Stine och Markus


Här posar vi lite utanför kyrkan...

Dukat till fest!

I Norge bjuds det tydligen inte bara på bröllopstårta, utan hel tårtbuffé!

Kvällen, eller snarare natten, avslutades med klackarna i taket till storbandsmusik

3 kommentarer:

Anonym sa...

Säger wwwwoooowwww!!!

Johanna Lindgren sa...

Those were the days... Nu är det tillbaka till jobb igen! Snygg pose där, H! ;)

Anonym sa...

umm.. pose... Jag diggar däremot Mr M´s pose! Ja, så kul vi hade!!!
kram