2012-05-22

Tillbaka!

Det är väl bäst att jag lägger till en bild på mig så ni vet att jag lever... Det var ingen planerad bloggpaus, men det kom en semester med väldigt sporadisk tillgång till internet emellan mig och bloggen och då blir det som det blir ibland - tyst!

Nu är vi i alla fall tillbaka i det stora äpplet efter en härlig vecka i Sverige och Norge: tjejhelg med gamla Gotlandsgänget med massor av tjejsnack och fika, några dagar med Skövdehäng och kvalitetstid med gudsönerna, ostbuffé på Falbygdens ost så klart och sen bar det av till grannlandet för ett underbart bröllop i Tönsberg.

Batterierna är nu laddade med energi från ledig tid, den svenska våren och alla härliga människor vi har umgåtts med under veckan. Sen går jag runt och småler lite över den roliga bröllopsfesten också - det var alldeles för länge sen jag dansade loss till storband så att jag hade träningsvärk dagen efter!

Många duplo-skyskrapor blev det för Mr M... New York-inspirerad gudson! :)
Tönsbergs mysiga brygga gav mersmak

3 kommentarer:

Anonym sa...

ni får komma tillbaka snart.. vi duger inte till skyskprapsbyggare här.......

Det är så himla mysigt när ni kommer! kramis

Johanna Lindgren sa...

Ja, det var mysigt! Ett annat alternativ är ju att ni kommer hit och tittar på riktiga skyskrapor!!
Kram!

Jenny sa...

Ja klackarna i taket var det verkligen, det var bara helt underbart att få dansa hela kvällen lång.... Synd bara att det är bröllop så sällan....