2012-10-13

Energi




Välkommen efterlängtade helg! Efter en jättetrevlig fredagskväll i sällskap av min gamla Karlstad-kursare och hennes tjejgäng på besök i New York är jag laddad med ny energi - och en fin goodiebag från Sverige!

Förutom räkosttuben, saffranspaketen och bikarbonaten (för att kunna fortsätta göra de bästa helgpannkakorna - du har väl testat??) som jag hade specialbeställt låg det även lite fina babykläder och Mama-tidningar i påsen. Så nu blir det lite soffhäng med en svensk tidning och en god kopp the innan vi ska bli bjudna på lunch i SoHo... Bra start på helgen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

löööööööve it´!!!!

Unknown sa...

Ville bara säga stort Grattis och att jag självklart har provat pannkakorna, de blev underbara :-)

Johanna Lindgren sa...

Tack Frida! :)
Det är ju lite roligt att de bästa amerikanske pannkakorna jag gjort är från ett svenskt recept...