2012-10-11

Planera mera

Outlook i all ära, men jag gillar fortfarande att planera mitt liv i gammal hederlig pappersform... Det är ju något speciellt att bläddra igenom veckorna och få en bra översikt av vad som hända skall i en liten fin och färgglad bok, eller hur? För säkert femte eller sjätte året i rad har jag därför beställt min alldeles egna, specialanpassade kalender via www.personligalmanacka.se - rekommenderas varmt! 2013 blir ett prickigt år...

Tack snälla faster för att du importerar den till USA för mig! :)

2 kommentarer:

lagomlagom sa...

Åhh vad jag håller med, själv har jag inte bestämt mig för design ännu. personligalmanacka är verkligen så bra!!!
Viktoria Wahlstörm

Johanna Lindgren sa...

Jag håller med Viktoria - det svåraste är ju att välja vilken av alla fina modeller jag ska ha nästa år. Men ATT jag ska ha en personlig almanacka är ju självklart! :)