2013-01-01

Gott nytt 2013!

Tiden går fort när man har roligt och det är så sant som det är sagt! Nu välkomnar vi 2013 och jag är övertygad om att det kommer bli ett bra år med mycket nytt och spännande som väntar runt knuten.

Igår avslutade vi 2012 på bästa sätt: i goda vänners lag med en smaskig nyårssupé.


Fyra humrar - american sized - gjorde att vi fick arbeta lite för vår middag, men gott var det!


Sen avslutade vi året med bubbel och utsikt över New Yorks fyrverkerier från 46:e våningen på svenska FN-reppen.


Ett riktigt gott nytt år önskar vi dig!



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år!
Var på svenska kyrkans lucia-konsert och såg en kvinna jag tyckte såg bekant ut, men kunde för mitt liv inte placera henne. Jag känner ju inga svenskar i NY. Häromdagen slog det mig, det var ju du!

Anonym sa...

har du köpt dopp i gryta då?

Johanna Lindgren sa...

Gott nytt år Sarah! Vad kul att du har hittat hit och roligt att du kände igen mig i kyrkan. Nästa gång får du säga hej! :)
---
Nyårshumrarna hade gjort sitt dopp i grytan redan i butiken, så det slapp vi...