2014-05-23

Imorgon smäller det...

Eller, det hoppas jag att det inte gör, rent bokstavligt, men efter att ha levt ur resväska och sen i lånade grejer i ETT HELT ÅR(!!) är det äntligen dags att återse vårt kära bohag imorgon. Är det något jag har insett så är det att jag klarar mig alldeles utmärkt med färre grejer än vad vi har i den där lastbilen, så det är med risk för att låta ytlig jag ändå erkänner att jag längtar efter att få packa upp kartongerna med allt det där som förvandlar en lägenhet till vår lägenhet. Egna servisen och de fina handblåsta vinglasen, sodastreamern, skönaste tekoppen och min fina blå tekanna, kläder och skor jag nästan glömt men verkligen behöver och så naturligtvis sängen... Listan kan göras lång, men imorgon ses vi igen.

Let the flyttkaos begin!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

sofia sa...

It's not just a company, it's a commitment to natural products designed to improve overall health and well-being. Their products are created with care and precision, ensuring that each bottle contains the essence of Jamaica's herbal treasures. https://jacanawellness.com/