2014-05-18

Kalifornien it is!

Efter mycket velande och vägande fram och tillbaka av för- och nackdelar bestämde vi oss till slut. Vi stannar kvar i Kalifornien!

I veckan som gick sade jag upp mig från jobbet på svenska FN-representationen som jag varit tjänstledig från. Sen ett par dagar rullar vårt bohag, som varit magasinerat i New York, västerut med Mr M och svärföräldrarna bakom ratten.




Under tiden håller jag och Jack ställningarna här hemma. Kanske var det värmeböljan i veckan som gick med över trettiogradig värme flera dagar i rad som fick Jack att lugna ner sig lite, eller så hade jag tur att det var en kort monsterfas på besök, men han är tack och lov tillbaka till sitt vanliga, charmiga jag igen. Så i väntan på flyttkaoset är ordningen återställd. I några dagar till...






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: