2009-05-01

Dinner and a movie


Fredagkväll och jag är gräsänka. Mr M befinner sig i El Paso och kan se (!) Mexiko från sitt hotellrum. Känns extra bra med nyhetsrapporterna om att svininfluensans spridning börjar lugna sig något (peppar, peppar).

På mitt kvällsprogram står middag, ett glas rött och en bra film. Ska äntligen se om Sex and the city - the movie som jag kom över till ett bra pris i mataffären tidigare i veckan. Jag har inte sett den sedan jag såg den på bio förra sommaren och grät floder. Återstår att se om jag klarar mig "bättre" den här gången, när jag vet vad som är att vänta. Ser redan fram emot del två, som ska börja spelas in i augusti-september här i äpplet. Nu är pastan klar och jag ska krypa upp i soffan...dags att "get carried away". Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Köpte faktiskt också filmen billigt i mataffären för nån månad sedan, har sett den och den är lika bra även andra gången!!!

Johanna Lindgren sa...

Bara lite tårar den här gången... Filmen var fortfarande bra, men jag måste säga att jag störde mig lite på Charlotte som knappt har en enda replik i hela filmen. Tänkte inte lika mycket på det första gången men allt hon gör är gullar med sin dotter och "skriker" så fort det händer något mellan Carrie och Mr Big...