2009-08-01

Drömmer och dreglar...

Den här sommaren har jag insett att jag verkligen, verkligen, VERKLIGEN vill ha en digital systemkamera NU! Det har inte riktigt känts försvarbart att köpa en när jag inte har haft en inkomst, men nu när jag har fått jobb känns det helt plötsligt inom räckhåll. Men det gör det ju inte lättare att välja vilken kamera jag ska köpa. Fördelen med amerikanska bokaffärer är att man kan slå sig ned och läsa tidningar och böcker innan man bestämmer vilken man ska köpa. Vilket man också kan utnyttja, naturligtvis, och läsa igenom alla kameratester i fototidningarna... Nu ska jag bara klämma och känna lite till på kamerorna i en kamerabutik innan jag kan bestämma mig.

1 kommentar:

Markus sa...

Skoj, var i en butik som säljer sånt i nyc, grymt stor. Fanns allting. Lycka till med det köpet!