2010-04-29

Landat


I väntan på hissen är det lika bra att passa på att vila benen!
Trötta, hungriga och regnblöta flyttare...

Jo, jag lever fortfarande, men det är ta mig tusan asjobbigt att flytta! Inte nog med att allt ska packas ned och monteras isär, sen ska det förflyttas också, packas upp och monteras ihop igen. Sedan i måndags kväll är vi i alla fall på plats i nya lyan med gatuadress Wall street, efter en ganska smidig flytt trots allt. Värken i armar, lår och fingrar efter alla lyft har gett med sig, men ett och annat blåmärke har jag fortfarande kvar efter att ha brottats med otympliga bäddsoffor och tunga lådor...

Idag lämnade jag igen nycklarna till gamla lägenheten så nu blir det fullt fokus på att komma i ordning. Vi har testat soffan i alla möjliga och omöjliga placeringar men igår kväll hittade vi äntligen rätt och kunde därefter placera ut resten av möblemanget i vårt lägenhetspussel. Men ikväll orkade jag bara inte packa upp något mer utan hamnade i soffan - och där är jag fortfarande kvar! Nu önskar jag bara att vi hade något mer än myrornas krig på tv:n... men det får nog bli nattinatti istället!

Sneak peak...

Inga kommentarer: