2010-11-08

Blandade favoriter


Fick en leverans från Sverige med blandade favoriter från lösgodishyllan... Eftersom vi har varit ute på äventyr mest hela tiden hann jag inte med så mycket godisglufsande i helgen. Resultatet? En välfylld påse härligt lockande sötsaker som prasslar "ät mig". Nu när "minisemestern" med vännerna på besök är slut gäller det att bättra på karaktären lite igen och tänka på beach 2011 (den kommer redan i januari nästa år nämligen när jag som vad väl måste vara sista svensk åker till Thailand...). Det är svårt!

Men lösgodis är väl ändå godast färskt, eller?? Jag menar, om jag ändå kommer äta upp det förr eller senare kanske förr är bättre än senare...?

Uppdatering: två minuter efter jag publicerat inlägget ovan och går till kylen för att lägga in lunchlådan ramlar godiset bokstavligt talat över mig från sin plats ovanpå kylen. Det måste vara ett tecken!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: