2010-11-30

Linslus

Nu måste jag be dig som bor i Sverige om en tjänst! Idag släpps nämligen nya numret av bröllopstidningen Allt om bröllop och enligt vår bröllopsfotograf Ulrika Finnberg finns två bilder från vårt bröllop med i ett reportage om bröllop på Gotland. Eftersom jag själv är jättenyfiken på hur det ser ut (och vill få bekräftelse på att vi verkligen finns med) vill jag be dig kika i tidningen nästa gång du är och handlar och sen rapportera hur resultatet blev, till exempel med en kommentar till det här inlägget. Ok? Förhoppningsvis är inte tidningen inplastad nu, så man måste köpa den för att titta...

Thanks from over here!

2 kommentarer:

Johanna Lindgren sa...

Btw, heter det en linslus, två linslöss? Eller linslusar kanske? Hmmm, dagens klurighet...

Ulrika sa...

Hej! De tog inte med bilden, och inga andra av de bilder de valt ut av mig heler. Trist!

Daremot sa finns en liten notis pa deras hemsida: http://www.alltombrollop.com/planering/foto/ulrika-finnberg.aspx

Ursakta att jag skriver utan a a och o, jag ar utomlands. Mvh/Ulrika