2012-08-13

Back to work...



Jaha, då var det tillbaka till verkligheten och vardagen igen. Allt för snabbt, som alltid, och det kändes lite vemodigt att sätta sig på tunnelbanan igen med alla andra commuters. Å andra sidan gjorde jetlagen att det var rätt lätt att gå ur sängen imorse, till och med innan klockan ringt. Jag hoppas det håller i sig åtminstone några dagar, men kvällströttheten får gärna ge sig redan nu. Klockan är halv åtta och sängen känns redan rätt lockande... Istället ska jag kika igenom semesterfotona och kanske - om jag håller mig vaken länge nog - återkommer jag med ett smakprov.
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh det längtar jag efter det smakprovet!!
Kram

Johanna Lindgren sa...

Ska jobba på det nu... blev lite för trött igår, för det var en hel del foton att gå igenom! Återkommer snart! :)