2009-07-14

Adrenalinstinn 30-årspresent


Idag passade jag på att "lösa in" min 30-årspresent från Mr M - ett fallskärmshopp över Visby! Mr M passade dessutom på att hoppa samtidigt... På 3000 meters höjd hoppade vi ur den lilla gula Cessnan och föll fritt över Visby i ca 40 sekunder innan skärmen fälldes ut och vi långsamt gled i cirklar ned mot flygfältet. Inte hade jag trott att man skulle kunna hänga där och småprata med tandempartnern och kolla in Visby från ovan samtidigt, men jojomän! Härligt, pirrigt och spännande på en och samma gång!

Laddade inför hoppet!

Så här söta mössor hade vi när vi hoppade...

På fast mark igen - lite Top Gun över overallerna, eller hur?

3 kommentarer:

elis sa...

Coolt!

Grefven sa...

Fett! Morsan och farsan har hoppat bägge två, men ingen av sönerna... det måste ju provas :)

Anonym sa...

Starkt att hoppa! Tur att jag slapp den presenten på min 30 årsdag. Hade det superhärligt på Gotland. Nästa år blir det en längre trip. Ha det! Hanna Rosvall