2009-09-30

Höstens mysigaste??

Filten med armar - jo man tackar! Precis vad jag behövde...

När hösten gör sig påmind vill man dra på sig något varmt och mysigt och krypa upp i tv-soffan. Man kan ju inte bli annat än sugen när man ser den fantastiska kreationen SNUGGIE i mjukt och skönt fleecematerial, eller hur? Snuggies stackars marknadschef tänkte säkert helt rätt, men med en helt galen produkt är det svårt att lyckas… Såg tv-reklamen igår kväll och skrattade högt och var tvungen att lägga webbadressen på minnet för att kunna delge er denna härligt mysiga höstnyhet. Även om jag gillar att dra på mig mina plysch-mysbyxor när jag kommer hem från jobbet så känns steget till Snuggie ändå kilometerlångt. Men är det någonstans det finns en marknad för dessa produkter så är det säkert här i USA. Jag menar, det verkar ju till och med finnas en fan club för Snuggie-fans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snuggies eller forsätta med kinesikt rök tröja??? Svårt val!

mr m

Erik sa...

De har funnits i Sverige i flera år. Har dock inte inhandlat någon ännu ;)