2009-11-15

Fint (och svenskt) i köket

Inte hade jag tänkt på att jag kunde köpa något roligt för blomsterchecken jag fick av mäklaren efter att ha sålt lägenheten i vintras. Blommor är liksom lite svårt att ta med över Atlanten... Vad bra då att det öppnat en ny blomsterbutik i Skövde som även har fina inredningsgrejer från Cult Design som jag verkligen gillar. Denna diskmedelspump blev min för det facila priset av 89 kr och fick göra disktrasan i design av Lena M (som importerades från Fjäderholmarna i somras) sällskap i köket. Vad gör man inte för att pigga upp den annars så tråkiga handdisken lite?

Har jag förresten sagt att jag äääääälskar vår diskmaskin? Fin diskmedelspump eller inte, diskmaskin rules!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, diskmedelspumpen från Cult har jag själv spanat på läänge! Cult är beroendeframkakllande, jag vill ha allt men det blir så dyrt så då köper jag inget istället... Kramar från ett disigt Norrköping

Johanna Lindgren sa...

Halloj Petra!
Det var därför jag blev så glad att min blomstercheck fungerade! Gillar också deras grejer - har sen tidigare ljusstake, sparbössa, tandborstmugg och tvålpump... Skulle inte säga nej till mer, dock, nästan allt är fint! ;)