2010-06-30

B-day girl!

Inte visste jag att Mr M hade bakkunskaper! Det har han aldrig visat tidigare, men idag var det dags, min födelsedag till ära - när jag kom hem från jobbet väntade en nybakad choklad- och hallontårta på mig! Efter lite tårtätning bar det av till Harlem och Filet Mignon-middag på ett steakhouse. Inte så dumt att fylla 30+ ändå!

Förresten, har jag sagt att jag har beställt en I-Phone 4?? Jupp, igår slog jag till och nu väntar jag på leverans av min nya, roliga leksak.... Längtar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis på den stora dagen!
Hoppas du hade bättre väder än regnvädret här...
Ha det bäst!

Louise

Johanna Lindgren sa...

Åh, tack Louise! Kul att se dig här! Vädret var utmärkt - 20 grader och sol, mycket bättre än de 35 graderna häromdagen. Lite tårta och filet mignon på det och dagen var perfekt! Nu ska jag kika in till dig...