2010-06-14

Vill ha, vill ha, vill ha!

Med risk för att låta som en trotsig unge: den nya iPhone 4 har gjort mig lite ha-galen. Jag läser och dreglar och drömmer att kanske, kanske kan den bli min! Fräck design och häftiga funktioner har fått mig - liksom många andra - att falla pladask. Lyckligtvis är det här en slags kärlek som flera kan dela - och som kan köpas för pengar. Den släpps inte förrän till midsommar, men redan i natt går den att förboka. Jag måste nog sova några nätter på saken först bara, drömma lite till...

Jag tror bestämt att min gamla telefon börjar bli lite sliten och nött. Inte en enda "app" och så måste jag söka nytt nät varje gång jag tagit hissen upp till jobbet på 46:e våningen. Bara en sån sak! Det är nog dags för en uppgradering...

3 kommentarer:

Markus sa...

Vill också ha den!
Ska nog köpa den när den kommer hit, om jättelänge!! Fusk att USA ska få först.

Såg förresten reklam från Apple, där de pratade massa om videosamtal, wow, det har vi i Europa haft sen 3G nätet kom för massa år sen, blev aldrig någon hit, lite efter där borta.

Anonym sa...

lustigt! Det enda jag tjatade om i helgen när vi lunchade med Markus o Stine var att jag ville ha, ville ha, ville ha en iphone med... :)
kram Hannah

Johanna Lindgren sa...

Ingen beställning ännu, men mentalt har jag nog bestämt mig...

När kommer den till Sverige då? Jag trodde den skulle släppas här först i augusti, men det var ju helt fel. Det skulle förresten inte förvåna mig om videosamtal får en revival i Sverige snart...