2009-03-25

Provsittning

Tröttnade på att tentaplugga och tog eftermiddagen ledig för att provsitta soffor istället. Mycket roligare! Nu har vi bestämt vad som ska få pryda vårt omöblerade hörn i lägenheten: en brun Karlstad-soffa från Ikea. Snygg design och samtidigt bekväm som "slapparsoffa", precis vad vi vill ha! Sen passar den nog bra ihop med "black beauty" som levererades i morse. Men vad det är får ni veta en annan dag när jag har hunnit fota. Cliffhanger...

Inga våfflor blev det idag, våffeldagen till trots. Hoppas ni ätit några för mig med!

5 kommentarer:

Anonym sa...

är det våffeldagen?!? Bra att du har koll.
Ja vad kan Black beatuy vara då... en fåtölj kanske?

Anonym sa...

Jo, vi åt våfflor i går, jag åt några extra och tänkte på dej, lång där borta i Amerikat.
Förstår nu att Du övergivit den gamla manchester soffan, trodde Du hade tagit med den till US ;-)

Moster A-G o Morbror T

Tommy sa...

Hej igen!
Nu behöver jag inte skriva som Anonym sa... Hoppas jag....
Tommy

Johanna Lindgren sa...

Men Jenny - våffeldagen finns ju till och med utmärkt i din dubbelbokare! ;)

Tommy & AG - den bajsbruna banansoffan åkte ut redan i förra flytten, till förmån för en (tro det eller ej!) ny, bekvämare manchestersoffa som nu är såld på Blocket.

elis sa...

Snyggt! Provsitter gärna i sommar.