2009-03-26

R&R-tid

Aaah, skön känsla att ha skrivit klart en tenta och kunna ha lite välförtjänt tid för rest & relaxation. Inte för att jag har slitit ihjäl mig direkt, men känslan efteråt är ändå densamma. Den enda tiden man som student inte har något hängande över sig, först på måndag vet jag vad jag ska ta tag i härnäst. Då börjar nästa delkurs. Nice!

Distansstudier i all ära, men tentaölen med klassen blir ju definitivt lite svårare... Ska skåla med andra svenskor på första mötet med SWEA istället.

4 kommentarer:

elis sa...

Från mig till sig. http://puffeltufflan.files.wordpress.com/2008/05/soiree_l1.jpeg

elis sa...

.jpeg kom visst inte med på slutet där.

elis sa...

suck, från mig till DIG skulle det ju vara. Det här blev ju inte alls kul nu ju...

Cissi sa...

Vet du vad? Jag har faktiskt haft sill-lunch via nätet. Alla satt vid sina datorer med webbkameror och hade sin egen mat med sig, en del hade t.o.m. nubbe! Sen sjöng vi snapsvisor... gick väl så där, eftersom alla satt och väntade in varandra... Men det coola var ju att nån satt i Malmö, nån i Växjö och nån i Luleå.