2010-01-15

Med Buicken till Boston

På måndag är det dags igen... Slut på sovmorgnarna, de härligt slöa dagarna på soffan och friheten att kunna ta dagen som den kommer. Istället blir det jobb - tillbaka till FN-reppen för två veckors vik i receptionen följt av ett mammavik fyllt av siffror. Bokföring är min nya grej, visade det sig. Lite otippat kanske? Jo, det tycker jag med. Men jag längtar efter utmaningar och hoppas att detta kan ge mig några.

Men innan vardagen tar över igen så blir det road trip. Jag och Mr M tar ut Buicken på lite äventyr och drar på minisemester till Ally McBeal-land, a.k.a. Boston. Vi hörs nästa vecka - trevlig helg!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Grattis till jobbet vad kul! Vi får hoppas att du trivs med siffror istället för bokstäver ett tag!

elis sa...

Grattis till jobbet! Vad skönt att inte vara arbetslös utan istället få ännu mer amerikask-arbetslivserfarenhet att söka vidare på...

Anonym sa...

Coolt att ha en kompis som jobbar på FN!!!.....:-)
/Hannah

Camilla sa...

Bokföring är livet, debit och kredit är mina bästa vänner ;-)