2010-01-28

Toys for us

Man är aldrig för gammal för att leka, eller hur? Vår nya leksak (och Mr M:s födelsedagspresent som han köpte sent omsider...) är Nintendo Wii och jag har en känsla av att vi skulle kunna lägga ganska många timmar på att leka med det... Om ni inte hör något av mig på ett tag kanske jag kör vattenskoter, spelar basket, åker slalom, spelar Trivial Pursuit, flyger flygplan, hoppar skidhopp, yogar eller deltar i ett snöbollskrig. Ja, ni hör ju själva - det klart det är svårt att hinna med något annat än alla dessa fritidsaktiviteter! Mii like!

2 kommentarer:

Andreas sa...

Grymt, ännu en anledning till ett nytt besök alltså.. Vart lite inne på ett wii jag med här faktiskt. Vad betalar ni för spelen där borta?

Johanna Lindgren sa...

Åh, det är jättekul!! Kom hit och spela! För Wii fit med bräda betalade vi $99, Resort $49. Något billigare än Sverige skulle jag tro?

Mark tog precis av sig tröjan... "I see why they call it Wii Fit..." Hehe.